Țeapa luată de un client Mega Image. Cât l-au costat o pâine și un salam. Românul a făcut o criză de nervi în magazin

de: Andrei Simion
30 09. 2024

În ultima perioadă, tot mai mulți români au început să se plângă de prețurile crescute și de diverse probleme întâmpinate în lanțurile de supermarketuri. Un caz recent a atras atenția publicului, când un client al Mega Image a experimentat o situație neplăcută, care l-a determinat să facă o criză de nervi chiar în magazin. Ce părea o achiziție banală – o pâine și un salam – s-a transformat într-o adevărată „țeapă” din punctul de vedere al bărbatului, care a descoperit că prețul afișat nu corespundea cu suma plătită la casă.

Întâmplarea din Mega Image

Clientul în cauză, un bărbat din București, a intrat într-un magazin Mega Image din cartierul său pentru a cumpăra câteva produse de bază. În coșul său de cumpărături s-au aflat o pâine și un salam, produse obișnuite pe care le achiziționa frecvent. După ce a ales produsele de pe raft și a verificat prețurile afișate, s-a îndreptat către casa de marcat.

Acolo, însă, a avut parte de o surpriză neplăcută. Prețul care i-a fost cerut la casă pentru cele două produse a fost semnificativ mai mare decât cel afișat pe rafturi. În loc să plătească suma estimată inițial, clientul s-a trezit că trebuie să scoată din buzunar o sumă cu 30% mai mare. Confuz și supărat, bărbatul a cerut explicații casierei, dar răspunsurile oferite nu l-au mulțumit.

Reacția clientului după ce și-a dat seama că a fost țepuit

Fiind deja frustrat de situația economică generală și de creșterea prețurilor, clientul a cedat nervos. Acesta a început să ridice tonul în fața angajaților, acuzând magazinul că practică prețuri înșelătoare și că încearcă să „păcălească” clienții prin discrepanțele dintre prețurile afișate pe rafturi și cele aplicate la casă.

În timp ce angajații încercau să calmeze situația, bărbatul a făcut o criză de nervi și a început să atragă atenția și altor clienți din magazin, care s-au apropiat să vadă despre ce este vorba. Unii dintre aceștia chiar au confirmat că și ei au avut experiențe similare în alte ocazii.

Citește și 8 moduri prin care etichetele produselor ne ascund adevărul. Cum suntem păcăliți la cumpărături

Un client a plecat furios din Mega Image

Explicațiile magazinului Mega Image

După câteva minute de tensiune, managerul magazinului a intervenit pentru a oferi o explicație. Potrivit acestuia, problema a fost cauzată de o eroare de actualizare a prețurilor în sistemul informatic. Se pare că etichetele de preț de pe rafturi nu fuseseră actualizate la timp, ceea ce a dus la diferența semnificativă între prețul afișat și cel înregistrat la casă.

Managerul și-a cerut scuze pentru situație și i-a oferit clientului opțiunea de a returna produsele sau de a le cumpăra la prețul corect. Cu toate acestea, bărbatul, deja extrem de supărat, a refuzat scuzele și a plecat din magazin fără a finaliza achiziția, spunând că nu va mai reveni la Mega Image.

Vezi și Fenomenul din Kaufland, Lidl, Mega Image, Carrefour sau DM care îi arde pe români la buzunare. Protecția Consumatorului nu rezolvă problema shrinkflation

Cum au reacționat românii în mediul online

După incident, clientul a postat pe rețelele sociale o relatare detaliată a întâmplării, iar postarea sa a devenit rapid virală. Multe persoane au comentat și au împărtășit experiențe similare, sugerând că această problemă nu este un caz izolat. Comentariile au variat de la simpatie pentru clientul frustrat până la critici la adresa modului în care supermarketurile gestionează actualizarea prețurilor.

Unii au recomandat cumpărătorilor să fie foarte atenți și să verifice prețurile la casă înainte de a finaliza o achiziție, în timp ce alții au solicitat o reglementare mai strictă a prețurilor afișate și a modului în care acestea sunt actualizate.

Incidentul din Mega Image, în care un client a plătit mai mult decât se aștepta pentru o pâine și un salam, evidențiază o problemă tot mai frecventă în supermarketuri: discrepanțele între prețurile afișate și cele de la casă. Deși eroarea a fost atribuită unui simplu decalaj în actualizarea sistemelor, pentru clienți, aceste greșeli sunt frustrante și pot genera reacții puternice, mai ales în contextul creșterii generale a prețurilor.